AUTO-HAK Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 308 I
AUTO-HAK Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 308 I
- Trekgewicht: 1700 kg
- Kogeldruk: 76 kg
- Geschikt voor PEUGEOT 308 I
- Bouwjaar 09.07 - 04.11
.png)
- 98,6 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
De robuustheid en de bescheiden prijs maken het onderscheid bij deze stijve trekhaak met de aangeschroefde kogelkop van fabrikant AUTO-HAK. Deze past op uw PEUGEOT 308 I en is een voordelige keuze, die zich onderscheidt omdat hij zo lang meegaat.
De pluspunten van deze trekhaak zijn een aanhangerlast van maximaal 1700 kg en een statisch gewicht van 76 kg. De fabrikant AUTO-HAK schrijft een D-waarde van 9.22 kN voor.
Voor de kogelstang van de trekhaak is geen uitsnede nodig als u een bumper monteert. De neerklapfunctie van de stekkerdooshouder maakt het mogelijk, de niet gebruikte stekkerdooshouder van de trekhaak naar achter te kantelen.
DePEUGEOT 308 I trekhaak is geschikt voor het transport van fietsendragers. Meer informatie vindt u in de categorie "fietsendragers".
De gedetailleerde montagehandleiding van de fabrikant AUTO-HAK is in de productverpakking ingesloten. Een modern procedé voor oppervlaktebehandeling zorgt ervoor dat door middel van elektrostatisch laden en thermische werking een speciale kunststof poederlak permanent op het metalen oppervlak van de trekhaak wordt aangebracht. Daardoor is de trekhaak van een poedercoating voorzien , wat betekent dat deze tegen corrosie is beschermd en dat het oppervlak sterk kan worden belast.
Rijdt u achteruit of parkeert u in, kunnen de sensoren van de parkeerhulp door de kogelkop van de starre trekhaak worden gestoord. De kogelkop ligt binnen het meetbereik van de sensoren en wordt zo tot een blijvende hindernis. De aanwijzingen en voorschriften van de fabrikant met betrekking tot het achteraf monteren van een trekhaak, kunt u in de handleiding van uw voertuig nalezen.
- Uitvoering: voor voertuigen zonder sport zijafscherming
- Let op, past niet op model: GTI, 1.6l 16V, 1.6l Bioflex
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
De Franse PSA groep bestaat uit Citroën en Peugeot, waarbij de laatste als oudste automerk wordt gezien. In Parijs ligt de centrale van de autobouwer, de op dit moment ca. 200.000 medewerkers heeft.
-
Peugeot 308 I (4A_, 4C_)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.4 16V
- Vermogen
- 70 kW / 95 pk
- Bouwjaar
- 09.07 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.4 16V
- Vermogen
- 72 kW / 98 pk
- Bouwjaar
- 12.09 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi
- Vermogen
- 66 kW / 90 pk
- Bouwjaar
- 09.07 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi
- Vermogen
- 68 kW / 92 pk
- Bouwjaar
- 11.09 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi
- Vermogen
- 80 kW / 109 pk
- Bouwjaar
- 09.07 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi
- Vermogen
- 82 kW / 112 pk
- Bouwjaar
- 12.09 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 Bioflex
- Vermogen
- 103 kW / 140 pk
- Bouwjaar
- 01.08 - 12.12
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi
- Vermogen
- 100 kW / 136 pk
- Bouwjaar
- 09.07 - 10.14
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi
- Vermogen
- 103 kW / 140 pk
- Bouwjaar
- 07.10 - 12.12
-