De White-Bear skidrager uit het programma van www.rameder.nl

Rameder zet een beer op de auto (NL)

Melding van 2012-10-04 om 16:56 uur

In de online-shop van Rameder, de toonaangevende aanbieder van trekhaken en transportaccessoires, zijn voor wintersporters op dit moment de zowel voordelige als praktische modellen uit de White-Bear serie beschikbaar.

Zoals al uit de naam blijkt, kan de White Bear 4 maximaal 4 paar ski's opnemen, de White Bear 6 maximaal zes. Zin in snowboarden? Als alternatief bieden beide versies met hun oplegvlak van 37 of 55 centimeter plaats aan twee snowboards. Brede rubberprofielen zorgen voor een stevige bevestiging, zodat zelfs bij een noodstop niets wegglijdt. Ook aan mensen met lange vingers laten de beren graag hun tanden zien, want de dragers zijn natuurlijk afsluitbaar.

Voor ski's met bijzonder hoge bindingen zijn beiden dragers via www.rameder.nl look in de variant Up Lift met vier centimeter meer afstand t.o.v. het voertuigdak beschikbaar. Voor de montage is in ieder geval slechts een basisdrager met een buisdoorsnede van 60 x 32 nodig. Wie er nog geen heeft, vindt een geschikt aanbod voor een "beregoede" prijs natuurlijk ook bij Rameder.