Afneembare trekhaak voor de compacte Koreaan

Rameder verbetert de functionaliteit van de Kia Rio (NL)

Melding van 2012-05-02 om 10:11 uur

Rameder levert al enige tijd trekhaken voor de eerste en tweede generatie van de Kia Rio. De Koreaan is inmiddels 7 cm gegroeid en momenteel is alweer de derde versie op de markt. Voor een uitstapje met de fiets of het vervoeren van een grote hoeveelheid tuinafval is de transportcapaciteit echter nog niet voldoende. Daarom biedt de grootste leverancier van trekhaken in Duitsland ook voor het nieuwste model een trekhaak aan. Op www.rameder.nl / www.rameder.be vindt u een afneembare versie waarmee u zonder problemen een aanhanger kunt trekken met een totaal gewicht tot 1100 kg en een verticale last van max. 50 kg.

In combinatie met de juiste drager is het hiermee mogelijk om de fietsen voor de hele familie mee te nemen en grotere lasten te trekken. Omdat de kogel van de Rameder trekhaak afneembaar is, wordt het design van de Kia niet verstoord.

Op www.rameder.nl / www.rameder.be biedt Rameder twee varianten van deze trekhaak aan. Bij de voordelige versie wordt de bumper alleen op een niet-zichtbare plaats bewerkt. Tegen een geringe meerprijs kunt u echter ook kiezen voor een versie waarbij er aan de achterbumper helemaal geen aanpassingen nodig zijn.