Brink Trekhaak zwenkbaar Manueel draaibare kogelkop - MAZDA CX-30
Brink Trekhaak zwenkbaar Manueel draaibare kogelkop - MAZDA CX-30
- 98,6 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
MAZDA overtuigt met het zwenkbare systeem voor deMAZDA CX-30 door talrijke voordelen: Design, eenvoudige bediening en een diefstalbeveiliging, zetten nieuwe comfortabele normen voor de hoogwaardige zwenkbare trekhaak. Brink MX, de onzichtbare, inklapbare trekhaak. Het design van uw MAZDA CX-30 blijft onaangetast met deze zwenkbare trekhaak. De zwenkbare Brink MX trekhaak voldoet aan de hoogste kwaliteits- en functionaliteitseisen en is in ingezwenkte toestand niet meer zichtbaar. Door deze onopvallende constructie, bent u met deze MAZDA CX-30 trekhaak van Brink prima uitgerust voor uw werk of vakantie.
Deze trekhaak is ontwikkeld voor een aanhangerlast van maximaal 1300 kg en een statisch gewicht van 80 kg. De D-waarde is bepaald op 8.8 kN door Brink.
Voor deze trekhaak is een uitsnede in de bumper noodzakelijk, echter niet in het zichtbare gedeelte van het voertuig. De opgegeven snijafmetingen en snijsjablonen kunt u vinden in de montagehandleiding. Door de neerklapfunctie van de stekkerdooshouder, kan deze bij het niet gebruiken van de trekhaak achter de bumper worden weggeklapt.
Heeft u voor uwMAZDA CX-30 een fietsendrager, vindt u in onze categorie "fietsendragers" een geschikte trekhaak hiervoor.
Bij de bestelde artikelen hoort een omvangrijke montagehandleiding van Brink. Deze trekhaak is volgens een speciaal procedé gespoten en is op die manier beschermd tegen corrosie en omgevingsinvloeden.
De aanwijzingen en voorschriften van de fabrikant met betrekking tot het achteraf monteren van een trekhaak, kunt u in de handleiding van uw voertuig nalezen.
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
Mazda werd in 1920 opgericht en is één van de grootste aanbieders van automobielen in Japan. Sinds 1979 is er een strategische samenwerking met Ford Motors.
-
Mazda CX-30 (DM)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 1.8 SKYACTIV-D
- Vermogen
- 85 kW / 116 pk
- Bouwjaar
- 07.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 1.8 SKYACTIV-D AWD
- Vermogen
- 85 kW / 116 pk
- Bouwjaar
- 07.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 2.0 SKYACTIV-G
- Vermogen
- 121 kW / 165 pk
- Bouwjaar
- 09.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 2.0 SKYACTIV-G (DM2W7)
- Vermogen
- 114 kW / 155 pk
- Bouwjaar
- 09.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 2.0 SKYACTIV-G (DM2W7)
- Vermogen
- 115 kW / 156 pk
- Bouwjaar
- 08.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 2.5 SKYACTIV-G
- Vermogen
- 143 kW / 194 pk
- Bouwjaar
- 09.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) 2.5 SKYACTIV-G (DM2WL)
- Vermogen
- 139 kW / 189 pk
- Bouwjaar
- 09.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid
- Vermogen
- 90 kW / 122 pk
- Bouwjaar
- 07.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid (DM5W, DM6W)
- Vermogen
- 110 kW / 150 pk
- Bouwjaar
- 01.20 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid AWD
- Vermogen
- 90 kW / 122 pk
- Bouwjaar
- 07.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid AWD (DMEW, DMFW)
- Vermogen
- 110 kW / 150 pk
- Bouwjaar
- 01.20 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-X M Hybrid
- Vermogen
- 132 kW / 179 pk
- Bouwjaar
- 07.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-X M Hybrid AWD (DM4W7)
- Vermogen
- 132 kW / 179 pk
- Bouwjaar
- 07.19 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) e-SKYACTIV-X M Hybrid
- Vermogen
- 137 kW / 186 pk
- Bouwjaar
- 06.21 -
-
- Voertuigmodel
- Mazda CX-30 (DM) e-SKYACTIV-X M Hybrid AWD
- Vermogen
- 137 kW / 186 pk
- Bouwjaar
- 06.21 -
-