AUTO-HAK aanhangbok incl. Trail-Tec elektrische set 7polig universeel - ISUZU D-MAX II Open laadbak/ Chassis
AUTO-HAK aanhangbok incl. Trail-Tec elektrische set 7polig universeel - ISUZU D-MAX II Open laadbak/ Chassis
- Trekhaakvariant: met 2-gats flenskogel
- Trekgewicht: 3500 kg
- Kogeldruk: 140 kg
- Kabelsetsoort: zonder knipperlichtbewaking
- geschikt voor ISUZU D-MAX II Open laadbak/ Chassis
- bouwjaar 06.12 -
- 98,6 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
- Uitvoering: voor voertuigen zonder onderrijbescherming
Complete set met trekhaak en 2-gats flenskogel inclusief 7-polige elektrische aansluiting voor uw ISUZU D-MAX II Open laadbak/ Chassis
Deze complete set die bestaat uit een trekhaakconstructie van AUTO-HAK evenals de vereiste 7-polige elektrische set,bereidt uw voertuig optimaal voor op alle uitdagingen. De trekhaak en de elektrische voorzieningen zijn geschikt voor uw ISUZU D-MAX II Open laadbak/ Chassis. Daarmee kunnen aanhangers met een gewicht tot 3500 worden getrokken.
Beoordeling van uw voertuig door een deskundige en het vermelden in de papieren van uw ISUZU D-MAX II Open laadbak/ Chassis is niet vereist. De, in het handboek voor de gebruiker van het voertuig, door de fabrikant van uw voertuig gegeven instructies, graag aanhouden. Het meetbereik van de parkeersensoren kan worden gestoord, als de 2-gats trekhaakbeugel bij het achteruitrijden als belemmering wordt gedetecteerd. Wij adviseren om een afneembare trekhaak te monteren, wanneer uw voertuig over een parkeersensors beschikt.
De montagehandleidingen die u nodig hebt voor de montage aan uw D-MAX II Open laadbak/ Chassis, zijn inbegrepen bij de omvang van de levering van de complete set.
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
De Japanse onderneming Isuzu produceert vooral op basis van licentie en auto's van Toyota, Subaru, GM, Honda en Suzuki, volgens de "rebadged" methode. Vooral klassieke terreinwagens en pickup's maken deel uit van de productpallet van de autobouwer, die maar weinig modellen zelf ontwikkelt.
-
Isuzu D-MAX II Open laadbak/ Chassis (TFR, TFS)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II Open laadbak/ Chassis (TFR, TFS) 2.5 CRDi
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II Open laadbak/ Chassis (TFR, TFS) 2.5 CRDi
- Vermogen
- 58 kW / 79 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II Open laadbak/ Chassis (TFR, TFS) 2.5 CRDi 4WD
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-