AUTO-HAK Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - MERCEDES-BENZ VITO Bus
AUTO-HAK Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - MERCEDES-BENZ VITO Bus
- Trekgewicht: 2000 kg
- Kogeldruk: 100 kg
- Geschikt voor MERCEDES-BENZ VITO Bus
- Bouwjaar 02.96 - 07.03
- 98,6 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
Met ons tabblad “Montagefoto’s” maken we het nog gemakkelijker voor u om u voor te stellen hoe uw nieuwe trekhaak er uitziet nadat deze aan uw “MERCEDES-BENZ VITO Bus” is gemonteerd. U ziet foto’s van ervoor / erna zonder en met gemonteerde trekhaak. Bij een afneembare trekhaak ziet u ook foto’s waarop de kogelkop is verwijderd. Zo kunt u voor uzelf vaststellen of de uitsparing in de bumper (indien aanwezig) bij uw MERCEDES-BENZ VITO Bus kunt zien of niet.
Bestel nu de volledige set- controleer of in de autopapieren een aanhangerlast is aangegeven
- Uitvoering: voor voertuigen zonder park distance control
De robuustheid en de bescheiden prijs maken het onderscheid bij deze stijve trekhaak met de aangeschroefde kogelkop van fabrikant AUTO-HAK. Deze past op uw MERCEDES-BENZ VITO Bus en is een voordelige keuze, die zich onderscheidt omdat hij zo lang meegaat.
De pluspunten van deze trekhaak zijn een aanhangerlast van maximaal 2000 kg en een statisch gewicht van 100 kg. De maximale D-waarde ligt volgens AUTO-HAK op 11.27 kN.
Bezoek ook onze categorie "fietsendragers", omdat deze MERCEDES-BENZ VITO Bus trekhaak geschikt is voor het transporteren van fietsendragers.
Bij de bestelde artikelen hoort een omvangrijke montagehandleiding van AUTO-HAK. De poedercoating van de trekhaak zorgt ervoor dat de trekhaak beschermd is tegen corrosie en uiterst bestand is tegen sterke belastingen. Deze eigenschappen worden bereikt met behulp van een speciaal coatingsprocedé voor het metalen oppervlak, waarmee door middel van elektrostatisch laden en thermische werking, een permanente kunststof poederlak wordt aangebracht.
Rijdt u achteruit of parkeert u in, kunnen de sensoren van de parkeerhulp door de kogelkop van de starre trekhaak worden gestoord. De kogelkop ligt binnen het meetbereik van de sensoren en wordt zo tot een blijvende hindernis. De aanwijzingen en voorschriften van de fabrikant met betrekking tot het achteraf monteren van een trekhaak, kunt u in de handleiding van uw voertuig nalezen.
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
Voertuigen van Daimler AG, zijn bekend onder de merknaam Mercedes-Benz. Personenauto's, vrachtwagens, bestelwagens en bussen worden wereldwijd onder deze merknaam verkocht. Bovendien is het in 1926 geïntroduceerde merk Mercedes-Benz zeer succesvol in de wereld van de autosport. Met de hoofdvestiging in Stuttgart, heeft Daimler AG wereldwijd ca. 270.000 medewerkers.
-
Mercedes-Benz VITO Bus (W638)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Mercedes-Benz VITO Bus (W638) 108 CDI 2.2 (638.194)
- Vermogen
- 60 kW / 82 pk
- Bouwjaar
- 03.99 - 07.03
-
- Voertuigmodel
- Mercedes-Benz VITO Bus (W638) 108 D 2.3 (638.164)
- Vermogen
- 58 kW / 79 pk
- Bouwjaar
- 02.96 - 07.03
-
- Voertuigmodel
- Mercedes-Benz VITO Bus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194)
- Vermogen
- 75 kW / 102 pk
- Bouwjaar
- 03.99 - 07.03
-
- Voertuigmodel
- Mercedes-Benz VITO Bus (W638) 110 TD 2.3 (638.174)
- Vermogen
- 72 kW / 98 pk
- Bouwjaar
- 02.96 - 07.03
-
- Voertuigmodel
- Mercedes-Benz VITO Bus (W638) 112 CDI 2.2 (638.194)
- Vermogen
- 90 kW / 122 pk
- Bouwjaar
- 03.99 - 07.03
-